Webáruház készítés során ez is
A BRIEF-be írd bele azt is, hogy miért indítod a webáruház készítés során és milyen eredményeket remélsz majd. Írd le azt is mekkora látogatószámra lesz szükséged a megfelelő bevétel eléréséhez.
http://www.netkreativ.hu/webaruhaz-keszites.html
Legyen a BRIEF részletesen kidolgozott, mert ha csak 4-5 oldalas akkor nem dolgoztál ki mindent részletesen. A Brief nem csak szöveges, mert bele teheted az első általad rajzolt grafikai mock-up képeket. Ezek általában üres lapra ceruzával vagy tollal rajzolt kezdetleges grafikai elképzelések.
A BRIEF-be érdemes beletenni egy minta adatsort is a termékekkel kapcsolatban. Írj bele minden tulajdonságot és adatot amit tárolni szeretnél. Például van aki 2 vagy több árat kezel a webáruházban a termékeknél. Láttam már olyan brief-et is amiben az értékesítési folyamatot is modellezték lépésről lépésre.
Amennyiben kész a BRIEF és elégedett vagy vele, menj és mutasd meg a cégvezetőknek és a döntéshozóknak. Ha ők is egyetértenek mindennel akkor kész a BRIEF de egyeztesd velük mi a szerepük a folyamatban.
2. Webáruház tender
Amkor mindenki elégedett a BRIEF-el akkor már kiküldheted a webáruház készítő cégeknek. Gondosan válaszd ki azt a 3-4 céget akik garantáltan képesek a webáruház elkészítésére. Az is hasznos ha előtte felhívod a cégeket és így biztosan csak olyan cégeknek küldöd majd ki akik el is vállalják a munkát.
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.